Zeleni čaj blagotvorno utječe na mozak
- Objavljeno:
- 01.06.2006.
Katehini, antioksidansi iz zelenog čaja, mogu poboljšati odnos i radnu memoriju povezanu sa sposobnostima učenja, podaci su japanskog istraživanja vezanog uz zeleni čaj i zaštitu od Alzheimerove bolesti.
Svjesnost potrošača o dobrobitima zelenog čaja i ekstrakta zelenog čaja, konkretno sastojka katehina, kontinuirano raste s porastom broja istraživanja vezanih za tu tematiku. Godine 2000. objavljeno je 430 takvih znanstvenih istraživanja, a 2003. godine bilo ih je preko 1 500. Zeleni čaj sadrži četiri puta više antioksidansa katehina od crnog čaja.
Studija objavljena u časopisu Journal of Nutrition pokazuje učinke ekstrakta zelenog čaja na kognitivne sposobnosti učenja kod laboratorijskih štakora. Rezultati su pokazali da je suplementiranje laboratorijskih štakora s ekstraktom zelenog čaja u razdoblju od 26 tjedana poboljšalo njihovu radnu memoriju povezanu sa sposobnostima učenja. Istraživači smatraju da je to poboljšanje uzrokovano prostornim kognitivnim sposobnostima učenja zbog antioksidativnog djelovanja katehina zelenog čaja.
Globalno tržište čaja vrijedi 790 milijuna eura, a zeleni čaj zauzima oko 20% toga tržišta.
Izvor: www.nutraingredients.com
