Za srce su bolji proteini iz povrća
- Objavljeno:
- 17.03.2005.
Nova studija objavljena u American Journal of Epidemiology pokazala je da proteini iz povrća, za razliku od proteina iz mesa, osobito crvenog, mogu zaštiti žene od srčanih bolesti. Istraživači s Mayo Clinic College of Medicine pratili su prehranu i njen utjecaj na zdravlje kod gotovo 30 000 žena, u razdoblju od 15 godina. Pokazalo se da su žene koje su ugljikohidrate zamjenjivale proteinima iz crvenog mesa imale povećan rizik od smrti, za razliku od onih koje su ugljikohidrate zamjenjivale proteinima iz povrća.
Svima koji su na visokoproteinskoj dijeti znanstvenici savjetuju da konzumiraju hranu poput tofu sira, orašastih plodova, maslaca od kikirikija ili mesa peradi. Zasad se ne može u potpunosti objasniti zbog čega proteini iz povrća imaju bolje djelovanje na srce, ali smatra se da sadrže različite gradivne tvari, poput minerala i antioksidanata, koji pozitivno djeluju na organizam.
Izvor: www.nubella.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
