Važnost voća i povrća u tinejdžersko doba
- Objavljeno:
- 14.11.2005.
U Kanadi se tijekom sedam godina provodilo istraživanje o utjecaju voća i povrća na gustoću kostiju. U ispitivanju je sudjelovalo 150 djevojaka i mladića u dobi od 8 do 20 godina.
Studija, objavljena u American Journal of Clinical Nutrition, utvrdila je da je povećani unos voća i povrća, neovisno o unosu kalcija, povezan s većom gustoćom koštanog tkiva. Pokazalo se da je manje od 30% dječaka i djevojčica unosilo preporučene količine voća i povrća, ali također i da su oni mladići koji su konzumirali najveću količinu imali i najbolju akumulaciju minerala u kostima.
Prijašnje istraživanje, provedeno na 3 000 škotskih žena, također je pokazalo povezanost između unosa voća i povrća i čvršćih kosti.
Međutim, preostaje utvrditi na koji način voće i povrće pomaže u izgradnji kostiju.
Izvor: www.nutraingredients.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
