glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija

Važna je kvaliteta unesenih kalorija

Objavljeno:
17.06.2005.

Na životni vijek ne utječe koliko hrane jedemo, već što jedemo, smatraju britanski znanstvenici, koji su istraživali kako kvaliteta, a ne kvantiteta unesenih kalorija utječe na dugovječnost.

Istraživanje provedeno na University College London pokazalo je da Drosophilia mušice mogu živjeti dulje ako se smanji unos kvasca, a ne ukupno unesenih kalorija. Iako kvasci i šećer imaju isti broj kalorija po jednom gramu, pokazalo se da smanjeni unos kvasca produljuje život mušica za čak 60%, dok smanjeni unos šećera nije utjecao na produljenje životnog vijeka. Time se potvrdilo da je za dugovječnost znatno važnije smanjiti unos proteina ili masti nego šećera.

Izvor: nutraingredients-usa.com

Autor: Sanja Delić
Sanja Delić avatar

Kuhanje mi postaje razonoda i premda u kuhinji ne provodim puno vremena (za sada!), polako se uvodim u gastro svijet.

Tagovi ( Što su tagovi? )

Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!

Komentari

Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

Klub Coolinarika

Cool Chef

anarad avataranarad
Beograd, Srbija

Isprobava i ocjenjuje recepte prije njihove objave, sve pažljivo bilježi fotoaparatom, a iskazala se i kao izvrsna organizatorica cool okupljanja. Čestitamo!

glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija