Nedavno provedena studija, objavljena u American Journal of Clinical Nutrition, pretpostavlja da bi konzumacija tamne čokolade mogla poboljšati metabolizam glukoze i smanjiti krvni tlak.
Istraživači s University of L’Aquila u Italiji proveli su ispitivanje na 15 mladih adolescenata. Uz tipičnu talijansku prehranu, oni su unosili i 100 grama tamne ili 90 grama bijele čokolade. Pretpostavili su da je sadržaj polifenola u tamnoj čokoladi 500 miligrama, a u bijeloj 0. Podijeljeni u dvije grupe, ispitanici su 15 dana konzumirali jednu vrstu čokolade, zatim su 7 dana pauzirali, a potom ponovo 15 dana konzumirali drugu vrstu čokolade.
Rezultati ispitivanja pokazali su da su ispitanici nakon konzumiranja tamne čokolade imali niži krvni tlak i bili osjetljiviji na inzulin, dok se nakon konzumiranja bijele čokolade nisu pokazali isti učinci.
U uvodniku istog časopisa objavljeno je da koncentracija flavonola u bilo kojoj čokoladi ovisi o sadržaju flavonola u kakaovcu i postupku proizvodnje čokolade iz kakao zrna.
Nema komentara…