Suplementi kalcija slabo djeluju na djecu
- Objavljeno:
- 04.08.2006.
Znanstveni osvrt na rezultate 19 istraživanja doveo je do zaključka da djeca ne dobivaju puno od suplemenata kalcija i hrane obogaćene kalcijem, usprkos tome što mnoga od njih ne unose dovoljno kalcija.
Vođene su mnoge znanstvene rasprave o vezi između unosa kalcija u dječjoj dobi i nastanka osteoporoze u odrasloj dobi, kada ona pogađa preko 75 milijuna ljudi. U SAD-u, primjerice, samo 30% dječaka i 10% djevojčica unosi preporučenu dnevnu dozu kalcija.
Kada su se zbrojili rezultati svih 19 istraživanja na tu temu, pokazalo se da zdrava djeca nemaju posebnu zdravstvenu korist od suplemenata kalcija i hrane obogaćene kalcijem. Doduše, znanstvenici su priznali da bi populacija bolesne djece, koja nije predstavljena u ovim istraživanjima, ipak mogla imati dobrobiti po zdravlje od takvih proizvoda. To znači da hrana suplementirana kalcijem može igrati ulogu kod djece s medicinskim stanjem koje utječe na stanje kostiju i sposobnost apsorpcije kalcija, ili kod djece koja uopće ne konzumiraju mlijeko i mliječne proizvode.
Istraživači naglašavaju kako suplementi kalcija ne osiguravaju unos i ostalih 15-ak minerala i vitamina kojih ima u čaši mlijeka, uključujući i vitamin D, koji je važan za apsorpciju kalcija iz hrane.
Ostale studije pokazuju da suplementi kalcija mogu povećati mineralni sastav kostiju kod djece, ali i da kratkoročna suplementacija (do dvije godine) nema dugoročnu zdravstvenu korist.
Izvor: www.nutraingredients.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
