Riba štiti od raka debelog crijeva
- Objavljeno:
- 08.07.2005.
Osobe koje redovito jedu ribu manje su sklone razvoju raka debelog crijeva, rezultat je dosad najveće provedene studije o utjecaju prehrane na pojavu raka.
Nova studija, u kojoj je sudjelovalo oko pola milijuna ispitanika iz deset europskih zemalja, također je potvrdila da konzumacija crvenog mesa znatno povećava rizik, dok vlakna štite od pojave raka.
Ukoliko se crveno meso (svinjetina, govedina, teletina, janjetina) konzumira u količini od 100 grama svaki dan, rizik za pojavu raka debelog crijeva povećan je za 49%. A ako se dnevno konzumira 100 grama ribe, rizik je smanjen za 50%.
Iako se smatra da su za zaštitnu ulogu riba zaslužne omega-3 masne kiseline, znanstvenici za sada ne mogu objasniti zbog čega su se i ribe koje nisu njima bogate također pokazale korisnima.
Izvor: www.foodnavigator.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
