Prednosti hodanja
- Objavljeno:
- 15.12.2004.
U prvoj studiji, koju su proveli istraživači s University of Pennsylvania, sudjelovalo je 179 osoba s prekomjernom tjelesnom masom. U programu, kojem je cilj bio gubitak na tjelesnoj masi i koji je trajao 40 tjedana, svim je sudionicima rečeno da ograniče dnevni unos na 1200-1500 kcal. Svi sudionici bavili su se tjelesnom aktivnošću po jednom od triju programa: 40-50 minuta vježbanja u teretani četiri puta na tjedan, vježbanje po istom programu kod kuće ili nošenje pedometra (sprave za brojenje koraka) uz pokušaj da se napravi 5000 koraka u danu.
Nakon 40 tjedana pokazalo se da se tjelesna masa svim sudionicima smanjila za 8-9 posto. Nakon dvije godine nekima se masa povećala, ali još je bila manja za 4-6 posto u usporedbi s onom s početka ispitivanja.
U drugoj studiji istraživači s University of Pittsburg promatrali su 59 žena koje su dnevno unosile 1200-1500 kcal, jednom na tjedan pohađale su sastanke o promjeni načina života i ponašanja te se bavile jednim od triju programa aktivnosti: hodanjem, hodanjem i laganim vježbama snage ili hodanjem i jogom. Za šest mjeseci ispitanicama se tjelesna masa smanjila za 10-13 kilograma.
Svi ovi rezultati pokazuju da lagane tjelesne aktivnosti mogu biti izvrsna zamjena za sve osobe s prekomjernom tjelesnom masom koje ne vole vježbati.
Izvor: www.usatoday.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!
Moje akcije
Klub Coolinarika
Cool Chef
ratatouille- perth, Australija
Život u dalekoj Australiji nije ju spriječio da bude dio cool ekipe. Sklona je eksperimentiranju u kuhinji, a rezultat su zamamna jela koja marljivo bilježi fotoaparatom. Čestitamo!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
