glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija

Povezanost životnog vijeka i krvnog tlaka

Objavljeno:
22.09.2005.

Nova studija francuskih znanstvenika pokazala je da su osobe čiji su očevi živjeli 80 godina ili više imale manju vjerojatnost za razvoj povišenog krvnog tlaka. Usporedno s tim, osobe čiji su očevi umrli prije 65 godine imale su povećani rizik.

U studiji je sudjelovalo više od 1 000 osoba starijih od 50 godina. Pokazalo se da je 35% žena i muškaraca čiji su očevi umrli prije 65. godine imalo povišeni krvni tlak, usporedno s 20% onih čiji su očevi živjeli 80 ili više godina.

Ovim se potvrdilo da postoje dinamični i stalni procesi koji povezuju dugovječnost očeva s krvnim tlakom njihove djece.

Rezultati studije objavljeni su u prošlomjesečnom izdanju časopisa Hypertension.

Izvor: www.nubella.com

Autor: Sanja Delić
Sanja Delić avatar

Kuhanje mi postaje razonoda i premda u kuhinji ne provodim puno vremena (za sada!), polako se uvodim u gastro svijet.

Tagovi ( Što su tagovi? )

Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!

Komentari

Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

Klub Coolinarika

Cool Chef

monchislava avatarmonchislava
Zagreb, Hrvatska

Svojim maštovitim i raznovrsnim receptima, fantastičnim slikama i zaraznim optimizmom, monchislava je osvojila titulu Cool Chefa za lipanj. Sve čestitke!

glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija