- Objavljeno:
- 28.07.2006.
Bebe koje se tek nakon 6 mjeseci starosti po prvi put dohranjuju proizvodima na bazi pšenice sklonije su razviti alergiju na pšenicu, zaključak je petogodišnjeg istraživanja koje je objavljeno u časopisu Pediatric.
Djeca koja su po prvi put izložena žitaricama tek nakon 6 mjeseci starosti imala su veći rizik od razvoja alergije na pšenicu u usporedbi s djecom koja su konzumirala žitarice prije 6. mjeseca, pokazali su rezultati studije, koji podržavaju nove preporuke o uvođenju prvih žitarica u prehranu djeteta u dobi između 4. i 6. mjeseca. Istraživanje je uključilo 1 612 djece od rođenja do pete godine života, a ni jedno dijete nije imalo celijakiju.
Budući da je teško povjerovati da će djeca mlađa od 4 mjeseca biti dohranjivana žitaricama, još uvijek nije jasno točno u kojem razdoblju između 4. i 6. mjeseca treba započeti s njihovom dohranom da bi se izbjegao razvoj alergije, pa to treba dodatno istražiti, poručuju istraživači.
Izvor: www.health.aol.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!
Moje akcije
Preporučeni sadržaji
Klub Coolinarika
Cool Chef
ratatouille- perth, Australija
Život u dalekoj Australiji nije ju spriječio da bude dio cool ekipe. Sklona je eksperimentiranju u kuhinji, a rezultat su zamamna jela koja marljivo bilježi fotoaparatom. Čestitamo!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
