glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija

Može li čaj spriječiti dijabetes?

Objavljeno:
06.05.2005.

Uz mnoge dosad dokazane pozitivne učinke na zdravlje čovjeka, posljednje istraživanje pokazalo je da čaj može spriječiti i razvoj dijabetesa, kao i komplikacije povezane s tom bolešću, poput pojave mrene.

U studiji provedenoj na Sveučilištu u Pennsylvaniji laboratorijski miševi hranjeni su crnim i zelenim čajem, u količini ekvivalentnoj pet šalica čaja dnevno za čovjeka. Nakon tri mjeseca, testiranjem je utvrđen sastav krvi i leća očiju. Pokazalo se da isti volumen oba čaja značajno smanjuje nastanak mrene na oku, kao i razinu glukoze u krvi.

Istraživači diljem svijeta smatraju da bi ovo otkriće moglo pomoći mnogim osobama koje boluju od dijabetesa kako bi spriječile daljnji razvoj komplikacija, a značajno bi smanjilo i troškove liječenja.

Izvor: nutraingredients-usa.com

Autor: Sanja Delić
Sanja Delić avatar

Kuhanje mi postaje razonoda i premda u kuhinji ne provodim puno vremena (za sada!), polako se uvodim u gastro svijet.

Tagovi ( Što su tagovi? )

Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!

Komentari

Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

Klub Coolinarika

Cool Chef

monchislava avatarmonchislava
Zagreb, Hrvatska

Svojim maštovitim i raznovrsnim receptima, fantastičnim slikama i zaraznim optimizmom, monchislava je osvojila titulu Cool Chefa za lipanj. Sve čestitke!

glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija