Mlijeko utječe na porođajnu težinu djeteta
- Objavljeno:
- 07.06.2006.
Prema novom kanadskom istraživanju, konzumiranje manje od jedne šalice mlijeka dnevno tijekom trudnoće može dovesti do zastoja u rastu djeteta u maternici.
Istraživači su tijekom studije ispitali preko 300 zdravih trudnica (nepušačica u dobi od 19 do 45 godina) koje su pohađale prenatalne satove i bile dobro educirane, te su usporedili tjelesnu težinu novorođenčadi majki koje su tijekom trudnoće pile šalicu i više mlijeka i onih koje to nisu činile. Studija je pokazala da ograničavanje unosa mlijeka i vitamina D tijekom trudnoće smanjuje porođajnu težinu djece i kod ispitanica koje su bile dobro educirane oko prehrane i trudnoće. Jedna šalica mlijeka dnevno tijekom trudnoće prosječno povećava porođajnu težinu za 41 g.
Rezultati istraživanja su značajni, jer je u porastu broj trudnica koje izbjegavaju konzumiranje mlijeka tijekom trudnoće vjerujući da će tako smanjiti pojavu alergija kod djece, unijeti manje masnoća i smanjiti povećanje svoje tjelesne mase, a neke su i same dijagnosticirale intoleranciju na laktozu.
I buduće majke i zdravstveni stručnjaci trebaju razumjeti da takva praksa može dovesti do nedostatka esencijalnih nutrijenata, najviše vitamina D (koji je u rijetko kojoj namirnici zastupljen kao u mlijeku) i negativno djelovati na fetalni razvoj.
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
