glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija

Maslinovo ulje štiti od raka dojke

Objavljeno:
27.01.2005.

Znanstvenici su otkrili zbog čega mediteranska prehrana štiti žene od razvoja raka dojke. Dosadašnja istraživanja pokazala su da prehrana bogata maslinovim uljem štiti od razvoja srčanih bolesti, raka debelog crijeva, Alzheimerove bolesti, kao i da pomaže razvoju kosti.

Tim stručnjaka s Northwestern University Feinberg School of Medicine u Chicagu utvrdio je kakvo djelovanje ima oleinska kiselina, prisutna u maslinovu ulju, na stanice raka dojke.

Otkrili su da oleinska kiselina znatno smanjuje razinu Her-2/neu, vrstu gena koji uzrokuje rak, a zove se onkogen. Visoka razina Her-2/neu pojavila se u više od 20 posto žena s rakom dojke.

Istraživanje je također pokazalo da oleinska kiselina pojačava djelovanje lijeka Herceptina koji se koristi u terapiji raka dojke.

Izvor: www.healthy.net

Autor: Sanja Delić
Sanja Delić avatar

Kuhanje mi postaje razonoda i premda u kuhinji ne provodim puno vremena (za sada!), polako se uvodim u gastro svijet.

Tagovi ( Što su tagovi? )

Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!

Komentari

Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

Klub Coolinarika

Cool Chef

ratatouille avatarratatouille
perth, Australija

Život u dalekoj Australiji nije ju spriječio da bude dio cool ekipe. Sklona je eksperimentiranju u kuhinji, a rezultat su zamamna jela koja marljivo bilježi fotoaparatom. Čestitamo!

glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija