Kava i čaj smanjuju bolesti jetre
- Objavljeno:
- 10.01.2006.
Ispijanjem više od dvije šalice kave ili čaja na dan možete za 50% smanjiti mogućnost oboljenja jetra, dokazuje američko istraživanje.
Nova dugotrajna studija, u kojoj je sudjelovalo 9 849 ispitanika u NHANESI istraživanju (National Health and Nutrition Examination Survey), odvijalo se u dva vremenska razmaka, prvi put od 1971.-1975., a drugi put od 1982.-1993.
Osobe koje su pile više od dvije šalice kave ili čaja na dan u prosjeku su imale za 50% manji rizik od pojave kroničnih bolesti jetre u odnosu na osobe koje su konzumirale manje od jedne šalice na dan.
Usprkos tome, mehanizam koji proizvodi zaštitni efekt kave na jetru još nije u potpunosti poznat, niti je provedeno kliničko ispitivanje. Osim toga, nije sigurno koja komponenta ili kombinacija komponenti igra zaštitnu ulogu.
U eksperimentalnom istraživanju uočeno je da su različiti sastojci kave, uključujući kofein, kafestol, kaveol i antioksidanse iz ekstrakta kave, imali povoljni utjecaj na jetru.
U svijetu konzumacija kave iznosi prosječno oko jedne i pol šalice dnevno, dok je u SAD prosječno tri i pol šalice.
Izvor: www.nutraingredients.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
