Još jedna potvrda o učinkovitosti mediteranske prehrane
- Objavljeno:
- 23.03.2005.
Brojna epidemiološka istraživanja pokazala su da mediteranska prehrana ima znatan učinak u prevenciji srčanih bolesti i smanjenju razine kolesterola, ali znatno je manje istraživanja koja potvrđuju tu činjenicu izvan granica Mediterana.
Tim stručnjaka iz Kanade proveo je istraživanje na koji način mediteranska prehrana utječe na zdravlje 71 žene u Quebecu. Tijekom 12 tjedana žene su prošle dva tečaja o prehrani i imale sedam individualnih sastanaka s dijetetičarom. Kako bi se utvrdilo da li su se žene doista pridržavale mediteranske prehrane, koristila se mediteranska piramida, koja se sastoji od 11 komponenti (temeljnih i dopunskih namirnica).
Rezultati, objavljeni u ovomjesečnom izdanju Journal of Nutrition, pokazali su da je kod svih žena nakon 12 tjedana došlo do smanjenja razine oksidiranog LDL-a (loš kolesterol) za 11,3%.
Izvor: nutraingredients-usa.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!
Moje akcije
Klub Coolinarika
Cool Chef
ratatouille- perth, Australija
Život u dalekoj Australiji nije ju spriječio da bude dio cool ekipe. Sklona je eksperimentiranju u kuhinji, a rezultat su zamamna jela koja marljivo bilježi fotoaparatom. Čestitamo!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
