Jedno piće dnevno štiti bubrege
- Objavljeno:
- 31.05.2005.
Istraživači Brigham and Women΄s Hospital u Bostonu otkrili su da umjerena konzumacija alkohola, odnosno jedno piće na dan, može spriječiti otkazivanje rada bubrega kod muškaraca. Naglašeno je da to ne znači da bi osobe, osobito alkoholičari, trebale nastaviti i dalje konzumirati alkohol.
U istraživanju, koje je još u tijeku, sudjelovalo je više od 11 000 muškaraca, te se pokazalo da su oni koji su konzumirali sedam pića na tjedan imali za 30% manji rizik od povišene razine kreatinina u krvi. Visoka razina kreatinina važan je pokazatelj otkazivanja rada bubrega.
U ovoj studiji sudjelovali su samo zdravi muškarci, pa su potrebna daljnja istraživanja kako bi se rezultati potvrdili, osobito za žene i bolesne osobe.
Izvor: www.healthscout.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
