Jabukama protiv raka dojke
- Objavljeno:
- 30.03.2005.
Znanstvenici s Cornell University proveli su studiju o učinkovitosti jabuka u prevenciji pojave raka dojki kod laboratorijskih životinja. Tijekom 24 tjedna životinje su bile hranjene ekvivalentnom količinom jabuka, što bi kod čovjeka bila jedna, tri ili šest jabuka na dan. Pokazalo se da je vjerojatnost pojave raka smanjena za 17, 39 i 44%, ovisno o pojedenoj količini.
Isti autori prije nekoliko su godina proveli studiju u kojoj se pokazalo da antioksidanti iz jabuka također mogu spriječiti rast stanica raka jetre i debelog crijeva.
Autori studije smatraju da su fitokemikalije, i to fenoli i flavonoidi, koji su prisutni u jabuci, odgovorni za pozitivne učinke na zdravlje.
Izvor: nutraingredients-usa.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
