glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija

Grah i orašasti plodovi blokiraju rast tumora

Objavljeno:
21.10.2005.

Britansko istraživanje, provedeno na University College of London΄s Sackler Institute, pokazalo je da inozitol pentakisfosfat, pronađen u grahu, orašastom voću i žitaricama, inhibira enzim koji potiče rast tumora.

U posljednjih osam godina laboratorijskim testiranjima na stanicama utvrdilo se da ta molekula ima antikancerogena svojstva, a sada se po prvi put dokazalo da isto djelovanje ima i u mnogo složenijem sustavu, kao što su životinje.

Sada je još potrebno provesti istraživanja na ljudima kako bi se potvrdili najnoviji rezultati.

Ovo otkriće još je jedna potvrda kako prehrana bogata namirnicama poput graha, leće, graška i orašastih plodova ima pozitivan utjecaj na zdravlje.

Izvor: www.nutraingredients-usa.com

Autor: Sanja Delić
Sanja Delić avatar

Kuhanje mi postaje razonoda i premda u kuhinji ne provodim puno vremena (za sada!), polako se uvodim u gastro svijet.

Tagovi ( Što su tagovi? )

Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!

Komentari

Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

Klub Coolinarika

Cool Chef

dalmatino avatardalmatino
Finska

Inovator sa sjevera dimi ribu u pećnici, priprema domaći sir, te svakim svojim receptom i slikom izaziva lavinu komentara ženskog spola. Dobri duh Coolinarike oduševio je i naša srca :)

glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija