glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija

Folna kiselina smanjuje krvni tlak

Objavljeno:
07.02.2005.

Znanstvenici su došli do spoznaje da žene koje svakoga dana uzimaju 1000 mikrograma folne kiseline u obliku suplemenata znatno smanjuju rizik od razvoja povišenog krvnog tlaka. U istraživanju koje je trajalo nekoliko godina, a provedeno je u SAD-u, sudjelovale su žene u dobi od 27 do 70 godina.

Otkriveno je da folna kiselina olakšava protok krvi opuštajući krvne žile. Žene koje su folnu kiselinu dobivale samo iz hrane nisu mogle održavati krvni tlak, za razliku od onih koje su folnu kiselinu dobivale iz suplemenata. Znanstvenici smatraju da su potrebna daljnja istraživanja kako bi se to i potvrdilo.

Veću količinu folne kiseline sadrže sljedeće namirnice: obogaćene žitarice, leguminoze, zeleno povrće poput špinata, prokulice, brokule i zelene salate, avokado.

Izvor: www.medicalnewstoday.com

Autor: Sanja Delić
Sanja Delić avatar

Kuhanje mi postaje razonoda i premda u kuhinji ne provodim puno vremena (za sada!), polako se uvodim u gastro svijet.

Tagovi ( Što su tagovi? )

Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!

Komentari

Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

Klub Coolinarika

Cool Chef

ratatouille avatarratatouille
perth, Australija

Život u dalekoj Australiji nije ju spriječio da bude dio cool ekipe. Sklona je eksperimentiranju u kuhinji, a rezultat su zamamna jela koja marljivo bilježi fotoaparatom. Čestitamo!

glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija