glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija

Dječje formule koje smanjuju pojavu alergija

Objavljeno:
26.10.2005.

Djeca čiji roditelji pate od alergije na hranu imaju manju vjerojatnost za razvoj alergija ukoliko ih se hrani kazeinskim ili sirutkinim formulama umjesto formulama na bazi kravljeg mlijeka.

Smatra se da je, ukoliko oba roditelja imaju alergiju, vjerojatnost da će se ona javiti i kod njihovog djeteta 70%.

Istraživanje, provedeno na John Hopkins University School of Medicine, pokazalo je da je dojenčad koja je hranjena hidroliziranim kazeinskim ili djelomično hidroliziranim sirutkinim formulama imala manju vjerojatnost za razvoj nasljedne bolesti do njihove pete godine života.

Ni jedna provedena studija nije pokazala da hidrolizirane formule povećavaju rizik od alergija.

Izvor: www.nutraingredients.com

Autor: Sanja Delić
Sanja Delić avatar

Kuhanje mi postaje razonoda i premda u kuhinji ne provodim puno vremena (za sada!), polako se uvodim u gastro svijet.

Tagovi ( Što su tagovi? )

Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!

Komentari

Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

Klub Coolinarika

Cool Chef

dalmatino avatardalmatino
Finska

Inovator sa sjevera dimi ribu u pećnici, priprema domaći sir, te svakim svojim receptom i slikom izaziva lavinu komentara ženskog spola. Dobri duh Coolinarike oduševio je i naša srca :)

glavni sadržaj ove stranice | glavna navigacija