Dijeta je opasna za trudnice
- Objavljeno:
- 27.04.2006.
Da buduće majke unose premalo kalorija, kao i namirnica koje sadrže željezo i dijetalna vlakna, pokazalo je istraživanje provedeno na Manchester Metropolitan University. Istraživanje je pratilo dnevnu prehranu 100 trudnica u razdoblju od začeća do poroda.
Rezultati su pokazali da je prosječan dnevni kalorijski unos bio oko 1 907 kcal, što je statistički značajno niže od 2 140 kcal koje se preporučaju tijekom trudnoće, a čak je bio i niži od dnevnog kalorijskog unosa od 1 940 kcal, preporučene dnevne količine za žene koje nisu trudne. Dnevni unos vlakana (uključujući suplemente) bio je za 4 g manji od preporučene dnevne doze, koja je za trudnice 18 g, dok je unos željeza bio za 2,3 miligrama niži od preporučene dnevne doze za trudnice, koja iznosi 14,8 miligrama. Iako su trudnice uzimale više folne kiseline nego prije trudnoće, dnevni unos je još uvijek bio niži od preporučenog unosa folne kiseline za trudnice, koji iznosi 300 miligrama.
Rezultati istraživanja su zabrinjavajući i pokazuju da neke žene i nakon začeća ostaju više usmjerene na svoj izgled i borbu s kilogramima nego na pravilnu i kvalitetnu prehranu važnu za rast fetusa. Kalorijski nedostatna prehrana može rezultirati niskom porođajnom težinom djeteta, malim prinosom na tjelesnoj masi i smanjenom mogućnošću stvaranja mlijeka nakon poroda. Nedostatak željeza dovodi do anemije, posebno u trećem tromjesječju trudnoće, dok nedostatak folne kiseline može dovesti do teške deformacije fetusa, vezane za neuralnu cijev (DNC).
Izvor: www.news-medical.net
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
