Dijabetičari i Ornish prehrana
- Objavljeno:
- 28.03.2005.
Na kalifornijskom institutu za medicinska istraživanja provedena je studija koja je pokazala da bi osobe koje boluju od dijabetesa i imaju povećan rizik od srčanog udara taj rizik mogle umanjiti ultra-niskomasnom prehranom, koju je osmislio kardiolog Dean Ornish.
U istraživanju je sudjelovao 461 dijabetičar, a oni su slijedili vegetarijansku prehranu u kojoj se 10% kalorija dobiva iz masti. Najmanje tri sata tjedno bavili su se aerobnim vježbanjem, jedan sat dnevno nekom vrstom relaksacije, jogom ili meditacijom, a dva puta tjedno sudjelovali su na zajedničkim sastancima.
Nakon dvanaest tjedana takvog režima, osobe su u prosjeku izgubile 5,4 kilograma, imale su znatno nižu razinu glukoze u krvi, niži krvni tlak i nižu razinu LDL (lošeg) kolesterola. 39% sudionika smanjilo je upotrebu lijekova za liječenje dijabetesa ili ih je prestalo koristiti.
Izvor: www.nubella.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
