Nedavno provedena studija pokazala je da bi cimet mogao znatno pomoći oboljelima od dijabetesa i osobama s povišenim kolesterolom. Voditelj studije dr. Andrew Greenberg, s Tufts University, izjavio je da bi cimet mogao postati novi lijek jer se pokazalo da ima obećavajuća svojstva.
Studija, koja je trajala 40 dana, obuhvatila je 60 osoba u Pakistanu s dijabetesom tipa 2. Otkriveno je da je 1 gram cimeta na dan znatno smanjio razinu šećera u krvi, triglicerida, LDL-a (loši kolesterol) i ukupnog kolesterola kod ispitivanih osoba.
Također se pokazalo da učinak cimeta traje čak 20 dana i nakon njegova uzimanja, a takav učinak nema niti jedan lijek.
Nikako se, međutim, ne preporuča uzimanje cimeta umjesto propisanih lijekova jer je znatno manje djelotvoran od statina koji snižavaju razinu kolesterola u krvi, smatra dr. Frank Sacks, liječnik i profesor nutricionizma na Harvard School of Public Health.
2 komentara do sada…
To smo otkrili pijuci svaki dan caj u kojem ima cimeta.
Niskotlakasi trebaju paziti na fine slastice sa vecom kolicinom cimeta!?
Nase iskustvo je ovakvo…