Bademi pomažu u snižavanju kolesterola
- Objavljeno:
- 28.02.2005.
Studija objavljena u nedavnom izdanju časopisa American Journal of Clinical Nutrition objavila je da prehrana koja uključuje bademe može pomoći pri snižavanju razine kolesterola. Istraživanje, koje je provedeno na University of Toronto, ustanovilo je da je prehrana bogata bademima jednako učinkovita u snižavanju LDL (lošeg) kolesterola, kao i lijekovi koji se koriste u tu svrhu.
Rezultati istraživanja dobiveni su nakon provedenog režima prehrane, koja je uključivala različite namirnice za zdravo srce, a to su bili: zobena kaša, mahune, maslinovo ulje, proizvodi od soje i 30 grama badema na dan.
Istraživači su bademe nazvali "uravnoteženom prehranom u malom", jer su oni dobar izvor proteina, mononezasićenih masti, vlakana, sterola, kao i vitamina E, te minerala, osobito magnezija, kalija, kalcija, fosfora i željeza.
Izvor: www.nubella.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!
Moje akcije
Klub Coolinarika
Cool Chef
ratatouille- perth, Australija
Život u dalekoj Australiji nije ju spriječio da bude dio cool ekipe. Sklona je eksperimentiranju u kuhinji, a rezultat su zamamna jela koja marljivo bilježi fotoaparatom. Čestitamo!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
