Antioksidansi smanjuju rizik od raka
- Objavljeno:
- 08.12.2004.
Francuska studija, provedena na National Institute of Health and Medical Research u Parizu, pokazala je da niske doze antioksidansa u obliku suplemenata smanjuju rizik od nastanka raka kod muškaraca, ali ne i kod žena, navodi članak objavljen u The Archives of Internal Medicine.
Navodi se da antioksidansi poput beta karotena, askorbinske kiseline, vitamina E, selena i cinka mogu pozitivno djelovati na štetne učinke nastale utjecajem slobodnih radikala.
U istraživanju je sudjelovalo 7876 žena u dobi između 35 i 60 godina i 5141 muškarac u dobi između 45 i 60 godina. Slučajnim odabirom sudionicima je, u razdoblju od 7,5 godina, dnevno davana kapsula koje je sadržavala 120 mg askorbinske kiseline, 30 mg vitamina E, 6 mg beta karotena, 100 mg selena i 20 mg cinka ili placebo kapsula.
Nakon razdoblja od 7,5 godina između osoba koje su uzimale kapsulu antioksidansa ili placebo kapsulu nije se pokazala bitna razlika u pojavljivanju raka, krvožilnih bolesti ili smrtnosti. Međutim, kada su znanstvenici razdvojili dobivene rezultate po spolu, zaključili su kako antioksidansi znatno bolje štite muškarce nego žene. Kod muškaraca je rizik od nastanka raka smanjen za 31 posto.
Izvor: www.medicalnewstoday.com
Tagovi ( Što su tagovi? )
Tagiranje sadržaja jedna je od mnogih privilegija registriranih korisnika coolinarika kluba. Registrirajte se, pa da počnemo!
Komentari
Komentiranje je jedna od mnogih privilegija registriranih posjetioca. Registrirajte se, besplatno je!
Moje akcije
Klub Coolinarika
Cool Chef
ratatouille- perth, Australija
Život u dalekoj Australiji nije ju spriječio da bude dio cool ekipe. Sklona je eksperimentiranju u kuhinji, a rezultat su zamamna jela koja marljivo bilježi fotoaparatom. Čestitamo!

![[REGISTRIRAJ SE]](/css/cssimg/buttons/registriraj_se.gif)
